Ofte stillede spørgsmål

+45 20 42 06 88

Her kan du få svar på de oftest stillede spørgsmål. Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål, må du ikke tøve med at kontakte os - så svarer vi samme dag!

info@curtain.dk


Brug for hjælp? Tryk herunder.

Opmåling

Opsætning

Tilvalg

Rådgivning


Bestilling

Jeg er i tvivl om, hvad jeg skal bestille til mine gardiner

Der er mange muligheder, når du bestiller gardiner. Det kan både være svæv, slæb eller gardinbånd. Derfor har vi samlet en guide, så du kan læse meget mere om de muligheder, du har, når du bestiller gardiner. Du kan se guiden her.

Hvordan måler jeg op?

Det kan virke som en uoverskuelig opgave at måle op til dine nye gardiner. Men det er faktisk meget nemmere, end man lige skulle tro. Du skal bare følge guiden her, så går det meget nemmere.

Jeg er i tvivl om farven og materialet. Hvad gør jeg?

Hvis du er i tvivl om, hvad du skal vælge til dine nye gardiner, hynder eller tæpper, skal du bare gå ind og bestille stofprøver. Prøverne er helt gratis, og på den måde har du mulighed for at mærke mulighederne i virkeligheden. Du bestiller gratis stofprøver her.

Kan I komme ud og vise os muligheder?

Vi kommer meget gerne ud og viser muligheder til dine nye gardiner, hynder eller tæpper. Du skal bare tage kontakt til os, og så kan vi finde ud af en god løsning!


Levering

Hvornår får jeg mine gardiner leveret?

Vi leverer dine gardiner i løbet af 10-20 hverdage. Leveringstiden skyldes, at alle vores gardiner er lavet på specialmål efter dine materialeønsker. Hvis du har bestilt med montering, kommer vi og afleverer og hænger op, og ellers bliver det hele sendt til døren.

Hvornår får jeg mine hynder leveret?

Vi leverer dine hynder i løbet af 10-20 hverdage. Leveringstiden skyldes, at alle vores hynder er lavet på specialmål efter dine materialeønsker.

Hvornår får jeg mine tæpper leveret?

Vi leverer dine tæpper i løbet af 10-20 hverdage. Leveringstiden skyldes, at alle vores tæpper er lavet på specialmål efter dine materialeønsker.

Hvornår får jeg mine stofprøver leveret?

Dine stofprøver leveres i løbet af 5-10 hverdage. Vi sender en mail til dig efter omkring en uge med lidt forklaring om dine stofprøver, så du ikke er i tvivl om noget.

Hvordan hænger jeg mine gardiner op?

Det er meget nemt at hænge dine gardiner op selv. Du skal bare følge vores guide her.


Vedligeholdelse

Hvordan vedligeholder jeg mine gardiner?

Det står skrevet under hver gardinkollektion, hvorvidt pågældende gardin kan vaskes. En fnugrulle kan blive din bedste ven, når det kommer til gardiner og diverse fnuller og støv. Generelt er de fleste gardiner meget nemme at vedligeholde.

Hvordan vedligeholder jeg mine læderhynder?

Jævnlig støvsugning med et mundstykke med bløde børster, vil holde selve læderes rent og foruden diverse snavs.

Idet læder kan udtørres og dets farve falme, anbefaler vi ikke at benytte sig af rengøringsmidler. Benyt i stedet enten læderrens eller sæbespåner af god kvalitet (møbelsæbespåner) til rengøring af hynden. Herefter anbefaler vi, at man benytter lædercreme, således læderet kan beholde sin smidighed og ikke udtørrer.

Brugen af plejeprodukter sker på eget ansvar. Vi sælger et professionelt plejemiddel med til vores læderhynder.

Hvordan vedligeholder jeg mine stofhynder?

Man kan med fordel anvende tekstilrens på tekstilhynder, for at undgå svære pletter. Den bedste beskyttelse ligger i den forebyggende proces. Som udgangspunkt er det altid en god idé at støvsuge tekstiler med mundstykke med bløde børster.

Hvis man er uheldig og får en genstridig plet, anbefaler vi at bruge stofrens eller sende selve betrækket til rens.

Hvordan vedligeholder jeg mine tæpper?

Idet vores JAB tæpper er produceret i 100% polyamid, vil de være meget modstandsdygtige i forhold til både mad og drikke. Begge dele kan umiddelbart aftørres efter spild - dog kan visse farvede produkter kræve en yderligere rensning.


Betingelser

Privatlivspolitik

Vores privatlivspolitik kan tilgås her.

Handelsbetingelser

Vores handelsbetingelser kan tilgås her.

Jeg er utilfreds med mine produkter. Hvad gør jeg?

Vi er meget kede af, hvis produkterne ikke lever op til dine forventninger. Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, bedes du sende os en mail, med vedhæftede billeder af produktets fejl. Herefter vil vi gøre alt hvad vi kan, for t få udbedret fejlen, og sørge for, at du får et optimalt og fejlfrit produkt.